حسرت پرواز

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

حسرت پرواز

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

شبم صبح نمی‌شه

‏می‌خوام از یاد همه برم تا شاید به یادم بیفتی‌. ببینی‌ چقدر خرابتم. دوست داشتم بودیو میدیدی که چقدر به یادتم .
‏شبم صبح نمی‌شه اگه با یاد تو نخوابم. خدا خودش میدونه چند بار تصمیم گرفتم که فراموشت کنم نشد !

‏حالا چرا اینا رو میگم آخه هیچکس رو به جز تو نداشتم که باهاش دردو دل کنم که تو هم هیچ وقت نفهمیدی چی‌ میگم .
‏خوب حالا دارم اینجا مینویسم دارم با اینترنت دردو دل می‌کنم )):.

HasrAte Parvaz

تقلب


سلام
‏آااااااااام.
‏چی‌ بگم آخه.
‏ میدونی‌ باز چی‌ شده . بازم اینگر یه عالمه سنگ قورت دادم ! گشنم نیست تشنم نیست فقط اونو می‌خوام !
‏ نه نه امشبم رمانتیکش نمیکنم اتفاقا اساسی‌ بچگونست !

‏هروقت که عاشق میشم میشم این اون اولا ! میگن عاشقی‌ رو نمی‌شه تو کتابا یاد گرفت ولی‌ من می‌خوام که یه
‏جوری درستشو یاد بگیرم آخه فکر کنم یه جورائی‌ اشتباه می‌کنم همیشه آخه بابا مگه می‌شه اینقدر بیریختو بد ترکیب باشم
‏ که طرف اصلا تو خوابشم نبینه که من بخوام عاشقش بشم.

‏خدا خودش برسونه یکی‌ رو واسه من که بهم یک کم تقلب برسونه حداقل تو این مورد !

‏راستی‌ بانو مرسی‌ واسه نظر خوبت خوبم !

‏ولی‌ من خودم رو گم نکردم که بخوام تنها باشم که پیداشون کنم درضمن عزیزم تو هفت اسمون من هم یه رفیق
‏پیدا نمی‌شه که بخوام حالا بهش بگم یه هفته بی‌خیال من شو !

‏بازم ازت ممنونم

HasrAte Parvaz

امشب

‏یه روز از عشقی‌ نمیدونی‌ قلمو از کدوم ور باید بگیری دستت. یه روز از بدبختی‌ هوس مردن میکنی‌. ای خدا آخه به
‏اون خدایت بگو این چه وضعش .

‏باز بدبختیمون بمون یه کنار یکی‌ بیاد این دل رو بگیره کنسروش کنه اینقدر مثل اهنربا نچسب به هر پیت حلبی‌ که
‏میبینه.

‏نمی‌خوام امشب زیاد رمانتیکش کنم آخه یه عمر رمانتیک گفتیمو شنیدیم هنوز اینجائیم.

‏دل کیلو چند امشب.