حسرت پرواز

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

حسرت پرواز

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

Image and video hosting by TinyPic
نظرات 3 + ارسال نظر
آوا جمعه 31 شهریور 1385 ساعت 12:03 http://ava-e-sharghi.blogsky.com

برگ ها یه ۶ ماه طول می کشه تا بهونه پیدا کنن، آدما از همون اول که میان بهونه میارن. کمتر از یه ماه همه چی تموم میشه....بی چاره درخت و بی چاره تر ما.
مرسی که اومدی نظر دادی. منم لینک شما رو می ذارم. باشه؟ مرسی...
ایام به کامت

آوا دوشنبه 3 مهر 1385 ساعت 15:26

دیدم خیلی لطف می کنی به ما، نظرای قشنگ قشنگ میدی، گفتم بیام اینجا واست بنویسم. دیدی چقدر زیاد بود؟؟؟!!!! حسابی خودم رو خالی کردم، معمولا خواننده ها دیگه حوصله نمی کنن متنه طولانی بخونن، ولی از این کمتر نمی شد دیگه.
وبلاگ متعلق به شماست، خیلی مهربونی. بازم بیا.
التماس دعام داریم به شما، فعلا

آوا جمعه 7 مهر 1385 ساعت 09:09

سلام عزیزم
خیلی ممنون واسه کامنت خوبت.
آره می دونم هرکسی یه پایانی داره، ولی پایانه سمر خیلی وحشتناک بود، شوکه شدم چون منم داشتم همون راه رو میرفتم. حس کردم همینه، منم میشم یکی مثه اون!
خیلی غم انگیز بود......
خدا نمی دونم چرا بعضی وقتا این جور بی توجهی می کنه.....البته حتما کوتاهی من بوده.
منم با نوشتن خالی میشم. ولی یه سری چیزا باید تو سینه ی آدم بمونه، وگرنه گرفتارش می کنه
بازم مرسی کوروش جون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد