حسرت پرواز

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

حسرت پرواز

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

شد خزان گلشن آشنایی

 

 

از خودم دلگیرم.

چرا کاری انجام دادم که همه رو ناراحت کردم! چرا برای خودخواهی خودم کسی رو اینقدر عذاب دادم!! چرا به حرف دلم گوش دادم و بس. چرا اینهمه آشوب کردم؟ 

چند وقتیه دارم تند و تند می زنم زیر حرفهام. امروز یه قول را که موقع رفتنش بهش داده بودم شکستم. دست خودم نبود.

به خاطرخودخواهی‌هایم پشیمانم.

چه ترانه بی اثر بود
مثل مشت زدن به دیوار
اولین فصل شکستن
آخرین خدانگهدار

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عبداله جمعه 18 آبان 1386 ساعت 23:30 http://damdami.blogsky.com

تا خرمنش نسوزد احوال تو نداند...



در پناه هو

محمد یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 00:51 http://delle.blogsky.com

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام__***___
_***____::::من آپم::::______***___
_*** ____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_____***____
___***_________________***_____
____***____منتظرم!____***______
______***___________***________
________***__بای__***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_____

تبسم چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 18:32

سلام!
تنهایی شاید حسیه که وقت ناامیی به سراغ آدم میاد!شاید اونقدر ربطی به کس یا چیز خاصی نداشته باشه...به حضور فیزیکیش لااقل...
اگه به خاطر دلت بوده اونم راضیه احتمالا!
حتی اگه تنهاش گذاشته باشی...
فعلا...

عبداله چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 19:09 http://damdami.blogsky.com

دوست
عجب کلمه پیچیده‌ای....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد