حسرت پرواز

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

حسرت پرواز

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

‏آزادی

Image and video hosting by TinyPic

یه دنیا اشکم امشب ! یه تلنگر لازمه. ولی‌ همونم نمیاد مثل همیشه باید بغزمو بخورم !
‏میدونی‌ چند وقت گریه نکردم ! اشک ریختم گریه نکردم !
‏آزادی
‏کلمهٔ مقدسیه که فقط تو کتابا خوندم !
‏امشب رفتم یه سایت خیلی‌ جالب . بعضی‌ وقتا عکس بیشتر باهم حرف می‌زنه تا یه نفر !
‏ عکس های بم رو دوباره دیدم ! عکس ای از تیمارستان تهران ! آره بخند...
‏کارمون شده روزو شب به هم دروغ گفتم که خلوص یه دیوونه میرزه به کلی‌ زندگی‌ پر از چپلوسیو دروغمون !
‏می‌خوام یه واسه یه چند ثانیه هم شده ازاااااااااااااد باشم.
‏اخرشم میزنمو از اینجا میرم !
‏خسته شدم


Image and video hosting by TinyPic
نظرات 3 + ارسال نظر
شباهنگ چهارشنبه 24 آبان 1385 ساعت 23:47 http://www.shabahang.blogsky.com

سلام .... دستاتو باز کن ... بیشتر بیشتر... ببین .تو تا جایی ازادی که آزادی کسی رو کم نکنی .. میبینی ازادی چقدر محدوده ؟
می دانم خیالش بهت قدرت میده پس فکر کن که آزادی ....
خوبه که واسه گریه کردن نیاز به تلنگر داری... منو اگه زیر باد کتک هم بگیرند گریه نمی کنم.. سنگ شدم انسان جانم ! سسسسسسسسسسسسسنگ

شباهنگ شنبه 27 آبان 1385 ساعت 06:44 http://www.shabahang.blogsky.com

سلام سر زدم ولی بروز نکردی... امروز کلی دلم می خواست یه نوشتهی جدید تو وبلاگت بخونم !
یا علی !
بروز شد خبرم کن !

[ بدون نام ] یکشنبه 28 آبان 1385 ساعت 21:30 http://doxy.blogky.com

صلام.!
ممنون که سرزدین....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد