حسرت پرواز

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

حسرت پرواز

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

سبز

 

 

من کجا و شاخه سبزی که رویید کجا...

 او سبز و سبزتر و من همچنان زردم

این زمین خاکیست

دنیای او خاک و دنیای من خاکگرفته است.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رها شنبه 23 تیر 1386 ساعت 16:33 http://rahaeees.persianblog.com

سلام نمی دونم با توجه به الیاسی که نوشتی اینجا وبلاگ کوروش دوست قدیمی منه یا نه؟ منم دلم برات تنگ شده دلم می خواست آنلاین می شدم صحبت می کردیم ... می دونی اینروزا بیشتر از همیشه به دوستانم احتیاج دارم

بابا شنبه 23 تیر 1386 ساعت 19:48

مرده ها هستند اما زیر خاک
شاخه خشک چرا
تا تو هستی زندگی هم هست
تو خودت تنهایی
سبزه سرخی
زندگی، شادی برای ابری
که، ببارد بر خاک
گل بروید از او
من تو را عشق برای زنده ها می دانم
سبز باشی، ای سبزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد